Ciljevi projekta su: promocija lokalnih običaja, proizvoda i obrta, povećanje opsega lokalnog tržišta, promocija turizma, prijenos znanja, podizanje svijesti o zdravoj prehrani djeci školskog i vrtićkog uzrasta, „branding“ lokalnih proizvoda. Krajnja ideja projekta je razvitak mobilne aplikacije s kojom bi se povezale sve zemlje partnera u projektu u svrhu bolje promocije i umreživanja. Planirana je organizacija sajmova u svakoj od zemalja partnera. Broj predstavnika iz svake zemlje projektnog partnera je definirano na tri (3) člana iz kategorija lokalni proizvod, ruralni ambasador i lokalni turizam. Cilj projekta Ruralni Okusi je maksimiziranje i poticanje na sustave kvalitete, te prepoznatljivost proizvoda sa LAG-područja. Projekt suradnje Ruralni Okusi je i jedan od navedenih ciljeva u Lokalnoj Razvojnoj Strategiji LAG-a „Bura“ 2014-2020 s kojim se želi postići robna razmjena između članova, lokalnih dionika i šire, sustavom sljedivosti i principa „od polja do stola“. Uključivanjem svih pravnih i fizičkih osoba na području LAG-a „Bura“ pridonijet će se dugoročno razvoju lokalnih zajednica i dionika LAG-a. Umrežavanje je idealan pristup kako bi se pomoglo malim proizvođačima pri dobivanju pristupa međunarodnom tržištu naših projektnih partnera.
Naš prvi sastanak je održan u Hrvatskoj u općini Jasenice u Maslenici u sjedištu LAG-a Bura u listopadu 2016. godine gdje smo raspravljali projektne ciljeve i inicijative i završili pripremu projekta. Službeni početak provedbe je bio očekuje 27.09.2018 godine u Portugalu, projet je završio u svibnju 2020 godine.
Voditelj projekta je Ana Mamić, mag.iur.,Voditeljica